02/08/2006

Ego is Back



Man kommer hem igen och vad välkomnas man av? En massa regn och åska! Nu är jag hemma, och bloggandet kommer tas upp igen. Just nu är jag helt slut, och en irl-träff skall arrangeras de närmaste dagarna. Jag möttes av följande syn när jag kom upp för trappan till mitt rum. Skämdes bort med lite saker från Yves Rocher, Lush (Sexbomb-badbomben), Filmstaden (blev ingen Silas Munk till Paul Bettany dyrkande mig), rött té som doftar och smakar ljuvligt från favoritstället, samt några doftljus och en ros ( det första jag gör är givetvis att jag sticker mig på den) och en jättefin ring från älsklingen. Bling, bling darling! Vi firar två år nämligen och fick mysa lite ihop innan tröttheten tog över från min sida.

4 comments:

  1. Anonymous9:57 am

    Sounds lovely muppis. Själv blev jag mött av en något större katt och en något mindre städad lägenhet.
    Men jag fick middag serverad och en massa annat mys. NU ska jag se klart på Inu-Yasha och tvätta kläder idag. Puss puss

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:53 am

    Välkommen tillbaka! :)

    ReplyDelete
  3. Harligt att du ar tillbaka!

    ReplyDelete
  4. monia: "något större katt"?! Kan han bli ännu större? Meep!

    johanna: Tack, och tack igen :D

    lolita: Man tackar. Känns bra att kunna bota sin datorbrist nu igen...

    simply me: Hehe, tack!

    ReplyDelete