07/11/2007

Look at me, I'm Sandra Dee


Det var världens bästa maskeradfest på Hastings i fredags. Folk var ambitiöst utklädda som faen, fem personer var gulingar a la familjen Simpsons, någon var en marijuanaplanta, jag o Hein var Sandy & Danny i Grease och vi hade geishor, Clark Kent, pirater och Axl Rose bland annat. Vissa var lite förvirrade och klädde ut sig som andra, Takin som Claws och Tias som CA. Lite sött, faktiskt.

Jag filmade ivrig som jag var. Men glömde kameran vid Tias säng. Så en fyllevlog kommer inom kort när jag får händerna på kameran igen...

Den största förlusten är att jag verkar ha blivit av med min kamera. Hittar inte min Canon Ixus 500 någonstans. Surt. Hur ska jag fota sönder fingrarna i Kina nu då? Ja just det, jag åker till Kina på tisdag! Alla lilliputt asiater och jag... och slaven. :)

No comments:

Post a Comment