23/04/2008

Fire up your heart for the wind is getting cold

Så här ser mitt skrivbord ut just nu. Tillagt numera är ett halvt glas mjölk (hälften uppdrucket) och ett ihopskrynklat papper efter en kaka vit choklad med chocolate cookie pieces. Mums!

Onsdagar är ganska hopplösa i och med att jag bara har en lektion, en entimmes-föreläsning, sådär obekvämt schemalagt klockan halv fem. Nu är jag tillbaka och ska stressa ihjäl mig, för jag kom på att jag har en inlämning på en scene breakdown som jag totalt förträngt.

Igår blev det avbrott i studierna med slaven längsmed Beaufort Street, det blev lite thrift-stores, bookshops och annat materialistiskt njutbart. Sedan straffades jag ganska direkt med magont som höll i sig till imorse. Tröståt onyttigt sent igårkväll (hur farligt är det inte med en 24-timmars affär inom gåavstånd?!), men hur kan man motstå söta bakelser som heter något så fint som melting moments?




Fyndade söta heltäckande skor för 10 dollar, det börjar ju bli kallt nu...


Den här fick följa med mig hem, den var för charmig för att hänga i affären



Allt, plus en massa böcker, i en finfin brun påse med snörhandtag

No comments:

Post a Comment