21/04/2009

let's get lis(ty)

(via weheartit)

Jag har bestämt att jag ska köra på det där med listor ett tag, för att se ifall det kan få mig att bli mer organiserad. Sötaste Slaven har på många ödmjuka sätt uppmärksammat alla former av kreativa kaos som sprider sig vad jag än gör - skrivbord, kläder, planering, datorutrymme...

Så vi börjar med en onödig lista (let's face it - majoriteten av mina listor kommer vara annat än nödvändiga), bara för att komma in rytmen.

5 SAKER JAG EGENTLIGEN BORDE GÖRA ISTÄLLET FÖR ATT TITTA PÅ DAZED AND CONFUSED
  1. Skriva färdigt mitt scene breakdown
  2. Skriva manus till dansfilmen
  3. Skicka meddelande på Facebook till alla polska dansare om att lektionen på fredag blir inställd
  4. Välja vilken av alla bilder (gaaaaah!) som ska bli den fjärde bilden till min Studio Work inlämning imorgon
  5. Plocka iordning röran på a) mitt skrivbord och b) min stol och c) golvet
Så, nu när listan är skriven... så är det filmdags.


TRANSLATION: I have decided to attempt organizing my chaotic, but oh-so-creative life and am giving the whole list-ness a trial-run. So here's something lighthearted such as 5 things I really should do instead of watching Dazed and Confused, such as finishing my scene breakdown, writing a script for the dancefilm and clean the mess in our room...

No comments:

Post a Comment