28/07/2011

Another day, another brekky

Jag tänkte att om jag ska ta och försöka hålla LCHF rutinen vid liv så kanske det håller längre om jag dokumenterar det på bloggen. Då sätter jag lite mer press på mig. Även om det är mest för min egen skull så kommer jag ge mig själv en guilt-trip om det inte uppdateras frekvent på fronten. Så idag blir det en mer slimmad brekky medan mitt senaste Cassette Media klipp renderss, främst för att jag äter den så himlans sent.

TRANSLATION: So here's the plan to keep my LCHF routine alive; if I keep documenting it here it'll perhaps be easier to maintain it because I'll be guilt-tripping myself for not doing it properly if I see a lack of updates. Warning, there might start being a whole lot of food-instagrams on the blog.

- Posted by Misha via BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment