13/08/2013

reunited


Den här snyggingen, Tant Märta (aka mitt blonda hallon), kommer ju komma ned till Australien i December och skapa rejäl livsfara i stan. Pepp! Igår kom jag till Norrköping (bitterljuvt nostalgiskt måste jag säga!) efter att inte varit här på två år (shit vad tiden går fort) och det dröjde inte länge innan jag tog cykeln och hittade hem till Märta inne i stan och sippade té. Fick sedan hjälp av kebab-snubbarna intill för att komma in till innergården där min cykel blev inlåst... Trycka rätt kod var ju inte min starka sida! 

TRANSLATION: This goodlooking little raspberry of mine, also known as Aunt Martha, will cause some serious trouble when she comes down to Australia in December. It's going to be fantastic of course! I'm back in my hometown (bittersweet and nostalgic) where I haven't been for 2 years (gosh how time flies!) and it didn't take too long before I jumped on the bicycle and headed to Martha for a few cups of tea. My bike managed to get locked up in the courtyard so I had some kebab-guys help me get it out... Typical!

No comments:

Post a Comment