12/06/2014

throwback thursday: a different kind of perspective

Så när jag var i Portugal förra sommaren, så hade jag lite tema-dagar på hur jag fotograferade. Vissa dagar blev det bara massa fötter på mönstrade mosaic-gator, andra dagar var det fontäner, fåglar (det här är syrrans fel, ett fågel-inlägg kommer komma, vänta bara!) och som i det här fallet, drömlika tak-dekorationer i gamla byggnader. Tanken var att det här skulle kommit upp i samma veva som jag tog mig igenom semester-bilderna... men de glömdes bort. De kommer till ytan nu när vi kör ett Throwback Thursday - ett stenkast tillbaka i tiden helt enkelt.

TRANSLATION: When I was in Portugal a year ago I ended up having themes on different days as I took photos. One day all photos seemed to be focused on feet on mosaic-patterned cobble stones, another day I was obcessed with fountains, birds (the bird-theme is entirely my sisters fault! Just wait, a bird-themed post will arrive eventually!) and like in this case, my objective captured delicately decorated ceilings in old buildings. The idea was that these should've been posted ages ago as I struggled through all the vacation photos, but somehow they  got forgotten. So they get to surface at last in this Throwback Thursday post - a snippet of something that once was.


No comments:

Post a Comment