09/02/2007

Ego rapporterar från sin älskade Precious

Åh vilken salig lycka att få sitta och knappa på sitt eget tangentbord! Sitter med Takin och Henrik på Indigos internetcafé, där de har laptop-stationer! Yay! Kan nu kort och gott rapportera om att vi har alla flyttat in på Somerton Rd 47. Samma gatunummer som jag har i Sverige, sammanträffande eller vaddå?! Har inga bilder på huset än, men det är ljuvligt. Ljuvligt i say! Tvärs över gatan är världen sstörsta shoppingmall. Misha är i himmelen. Bara det att hon är skapligt pank nu...

Pete aka "Canadia" tömde den vidriga Pinken

Vi har infört så kallade "bans" i huset, och jag funderade seriöst på att porta allt vad rosa heter. Men jag absåg att det låg i mitt ansvar att få pli på pojkarna så jag förbjöd uppfällda dasslock, vi får väl s ehur det går. Annars är bananer, Kalles kaviar och tåstrumpor en del av vad grabbarna bannade. Fick ju en vacker gåva från pojkarna häromdagen. En flaska Pink. Gah. Mord åt dem! Men Canadia drack ju upp den i smyg. Be my guest!

Ska leta vidare efter skrivbord idag. För mitt rum (som för övrigt hade rosa gardiner, innan jag drog ned dem) är ganska sterilt just nu. Fast jag har en hel vägg med garderober! Me like. Vi slösade pengar på IKEA igår, nödvändigheter till kök och dylikt, och Sam och Henke skulle fixa hyrbil så vi kunde kör ahem allt. Tror ni inte de fixar den mest odiskreta monsterbil som de föredrar att kalla penisförlängaren? Sammy klarar vänstertrafiken fint än så länge ju. Fast man blir ju lite orolig varje gång en trafikerad rondell dyker upp...


2 comments:

  1. Anonymous12:16 pm

    SKRATTAR SÅ HON KISSAR PÅ SIG. Men muppis... tänk om innehållet i PINKEN var trevligt nog.

    ReplyDelete
  2. jag smakade. Det smakade apa.

    ReplyDelete