16/02/2007

Somerton Rd


Lite piccos vore ju inte helt fel on the madhouse, for att se hur vi bor va. Jag har ju inte tagit nagra kort alls pa huset, bara lite ( poolen, uteplatsen och mitt spartanska rum) men Henrik hade ju massa pa sin resedagbok sa jag ar kriminell och viker ut hans bilder. Vem vill inte ha palmer i sin tradgard liksom? Eller ett golv att kaka pizza pa nar man inte har ett bord? En skabbig liten bar med tillhorande bartender samt en grill som inte alltid fungerar som vi vill...


4 comments:

  1. Anonymous4:31 am

    a dejt it is, du vet att jag dricker dig under bordet alla dagar i veckan, utom onsdagar, jag gillar inte onsdagar :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:28 am

    Ganska flott kåk... -_-
    (Och Niklas har inte en chans... ;) )

    ReplyDelete
  3. Anonymous3:54 pm

    Hej muppis.
    Skönt att se att ni har fått ett redigt ställe. Se till att inte leva på pizza bara. Tänk på all underbar frukt Australien har att erbjuda.

    Puss

    ReplyDelete
  4. Anonymous1:42 pm

    OH! Lovley! Jag vill med :)

    ReplyDelete