04/07/2010

she got a new way of walking and a different kiss, oh to keep you together on a night like this


Djur alltså! Igår var det med vemod jag lät mig övertygas att dra iväg på en heldag med de små kusinerna till djurparken, men i slutänden var det inte så plågsamt. Visst jag vandrade iväg för att vara för mig själv ibland, men de envisa små ungarna följde tätt efter och skulle köra sin titta-på-mig-show. Största skälet, erkänner jag lite skamset, var att få utnyttja dagen till att lära känna nya kameran. Men de bilderna får komma imorgon. Här försöker jag dessutom demonstrera min nya hårfärg, men vettefan om resultatet. Jag är lite tipsy efter att ha tillbringat kvällen hos gudfar med polsk öl, fotboll och hans favoritvin. Rött. Den som känner mig vet hurdan jag är efter rött vin...

No comments:

Post a Comment