03/12/2012

yellow underneath


Jag köpte ju en gul liten topp/bh att ha under just tröjor/klänningar med djupa rygg-ringningar och tänkte att vi kunde ju kika på hur det faktiskt ser ut som slutresultat. Däremot hade jag ingen aning om att min klänning spruckit i spetsen när jag tog bilden... 

Bjuder på min brännheta solbränna som jag samlade på mig i söndags när jag fotade ute i solen i säg sex timmar. Bra gjort Misha, som om du inte vet att du behöver solskyddfaktor! Oh well, då har jag sommarens första bränna ur vägen hursomhelst. Bara en fråga om tid...

TRANSLATION: I bought this funky little bra/top to wear under clothes with a big cut at the back and thought we might have a little look at how it actually looks. Had no idea that my dress had ripped at the back when I took this photo though... Gotta get crafty and fix that! I'm also showing off my superhot (literally), scorching sunburn which I collected this Sunday when photographing in the sun for six hours.  Silly me to not wear sunblock - I know I need it! Oh well, at least the first sunburn of the summer is done...

No comments:

Post a Comment