22/06/2010

sista natten med gänget



Då har alla shiiiiiit-du-åker-snart-vi-måste-ut-ut-ut-och-driiiicka-oss-fantastiskt-berusade-och-buuuusa-kvällar börjat köa för att äga rum i min sista vecka i Mellbjörn. Den ser gansk fantastisk ut. Jag som gnällde att jag inte har någon här. Bullshit. Jag har mycket vackra människor som förgyller min tid och som jag regerar likt den myrdrottning (okej, myrdrottning var kanske lite väl internt och långt tillbaka i tiden... ) jag är. Eller som Marcel uttryckte sig: "Ärligt talat Mel, du får sluta hänga så mycket med nördar och hänga mer med folk som jag..." Pfft. Never!

I söndags blev det mina filmnördar och särskilt utvalda som begav sig för att kaxigt anta Go-Kart banan. Vi kan väl säga att jag gick på dejt med snubben-i-gul-väst kanske för många gånger när han eh, fick spinna mig i rätt riktning igen. Jag har då alltid påstått att jag skulle vara en fara i trafik, så det var ju inte så oväntat. Sedan blev det Cookie där jag mitt från ingenstans svimmar (skoja inte!) och blir likt en damsel in distress uppsvept i någons armar och utburen. Det var läskigt! Markus fick en panik-attack och trodde att någon slippat mig en roofie eller något. När dramatiken lagt sig fortsatte vi natten till sex på morgonen i min soffa (höhöhö) och hade mysigt som bara vänner kan ha, med en överdos av sexuella innuendos.


Zebbie-do och jag
I väntan på kebabski
Allt normalt än så länge
Liam aka Puppyface fick försvara sin första kebab
Tissel tassel om söta pojkar förstås
Gruppfoto fail!
Sedan blev det Cookie
Mysigaste bilden med min söta lilla Stev-O
Världens bästa Pid och världens bästa Pika
Fnitter-drottning Aki med på ett hörn
Markus var som vanligt Mr Tipsy
Mera gos!
Misha flyger lite på äventyr
Vi har konstaterat att det ser ut som att jag blir ammad här
Givetvis blev vi som mest mogna när vi ritade kroppsdelar på varandras kroppsdelar

Alla föll för Miss Muffin

Meow!

1 comment:

  1. Det är underbart att se dig le lillan. Det liksom värmer gott :D
    Kul att du fick en sådan lyckad kväll :D

    ReplyDelete