31/01/2014

january through instagram

 1. Började året med fruktsallad medans alla var bakfulla. 2. Muffin mördade min batteriladdar kabel till datorn...
 3. Somliga var lite förvirrade när det handlade om att sola - här gömmer sig Märta från solen. 4. Adam blev nedgrävd och fick kvinnliga detaljer. Som ni ser är vår mognadsgräns total.
5. Min favorit asiat på bussen hem efter årliga personalfesten på båt. 6. Massa Froyo's från Red Spoon i Freo.

 7. Saftig vattenmelon när man steker på stranden. 8. Sabine hittar bäbis-uggs!
 
9. Märtas sista dagar i Australien spenderas på stranden givetvis. 10. Som avskedspresent får hon en bok där hajen är skurk på flygplatsen.
 11. Sabine får uppleva lite bryggeri-känsla på Little Creatures när det är jobbigt varmt. 12. Svalkas lite mer med mumsig frozen yogurt från Red Spoon.

 13. Bananpannkakor med kokos-karameliserade valnötter och frukt till frulle. Godhetsdöden! 14. Jag hittade en barnbok vars innehåll var lite underligt när vi filmade ute i Caversham Wildlife Park.

 15. Strandpromenader i solnedgången är ro för själen. 16. Ännu en strandpromenad med vacker vy för att forma benmusklerna lite.
 17. Jag upptäckte dröm-området att bo i med paradis-kåkarna, med utsikter mot floden i Dalkeith. 18. Där fanns även min alldeles egna gata.
 19. Vi filmade ett övergivet mentalsjukhuset innan det skulle renoveras om. 20. Dolly-tracks i den övergivna aulan.



 21. Bine & jag mötte upp Amy på The Shack och spelade Jenga. 22. Vår romantiska dejt fortsatte med solnedgång på Scarborough Beach.
23. På Australiens nationaldag hade vi skaffat upplåsbar flotte som Bine fick ro ut i vattnet.  24. Fille & Seb (som jag bodde hos för två år sedan) ölar vid båtarna

No comments:

Post a Comment