03/10/2008

the materialistic dream continues: catwalk favorites (2)



Uppenbarligen är jag den där tjejen som det vattnas i munnen på bara av att tänka på uniformer. Alltså män i uniformer. Slaven han tjatar om att han hade massa såna därna när han jobbade på ubåt, men tji har jag fått se av det. Här så har jag i alla fall blivat lite sugen på långa byxor med streck på sidan. Med klackar till. Jag får helt enkelt börja skaffa mig mer klackiga skor också...

TRANSLATION: Yes, I proudly claim being one of the girls that go mad when it comes to uniforms. Especially men in uniforms. My Slave says he wore them all the time back when he was a submariner, but that ha snot really been proven properly. Long military-esque pants with lines on the side is hat I'm focusing on here. With high heels. Hot.

No, no fetishism here at all...

No comments:

Post a Comment