29/11/2008

18:38



Så här har min (hans) dag sett ut:

Jag går upp kvart i tolv. En hel kvart innan internet segar ihop!

Två timmar senare väcker jag Slaven för nu tycker jag minsann han har fått sova tillräckligt. Han påminner mig om att jag satt på golvet i köket och åt potatissallad inatt och att jag somnade pladask under introduktionen till Bones. Ahja, polacken var polack. Det var ju inte tal om annat än vodka shots hos Råttan igår...

Vi (jag) gör äggröra och vi ser på ett Bones avsnitt.

Efteråt vill Slaven sova "en halvtimme till".



Klockan är nu 18. 42. Jag börjar jobba 20.00. Jag har försökt väcka honom fyra gånger. Ahja, det var trevligt att få ha umgåtts med dig idag sötslaven...


Slavens nya tröja: gissa vem som köpte?


TRANSLATION: Basically, he's been up 1.5 hour today when I fed him scrambled eggs for breakfast (that was around two o'clock). Then we watched an episode of Bones, afterwards he wanted to snooze 30 minutes more. He is still asleep...

No comments:

Post a Comment