24/11/2008

the return of the ego: thousand posts later


Tillbaks från de döda, det är hon. Tyvärr så försvann det finaste, längsta kronologiska analyserande som jag skrev för ett tag sen som jag tänkte ha som comeback-inlägg. Det här är ju trots allt det tusende inlägget. Tusen inlägg.

Jag börjar bli gammal, suckade bloggen och lät de kärleksfyllda rötterna växa vidare.

Men några milstolpar ska jag minsann peka ut. Det började så här, fortsatte så här och slutade här. Sen levde hon happily ever after med sin prins. De förgyllde tiden med resor och äventyr och deras närmaste destination är ett vinterland långt, långt borta.... in a galaxy far far away...


1. Biking in snowstorm, 2. Kungsträdgården - Stockholm., 3. Winter Wonderland, 4. The little house in snow, 5. Winterview, 6. Monty's Korner, 7. Altitude, 8. Snow!!! yay !!!!! ;-))), 9. Soft hale in the heart of Amsterdam

Anledning bakom dessa samlade berg av fairydust är helt enkelt att jag gav mig själv blogg-förbud tills jag lämnat in alla skolinlämningar. Tro mig, de var ganska lagom mycket försenade. Men nu är det gjort och jag är fri! Fram till slutet av februari igen... Shit pommesfrites, att två år kunde gå så snabbt. Det är ju bara en termin kvar!

TRANSLATION: I'm back from the dead. I promised myself not to post anything here until I finished and handed in all my uni assignments, and now I'm finally done (and free!) til' the end of february. By the way this is post numero 1000, so yes, the blog is feeling a little bit aged nowadays. It started like this, moved on to this and ended up like this, with my (oh gee, this is sooo cheesy) prince.


No comments:

Post a Comment