08/02/2010

maybe I should approach Disney about being the voices of animated characters


Det är inte första gången jag blir tillsagd att jag borde söka jobb som röstgivare åt en tecknad figur. Pika? Men seriöst, ikväll låter jag som en drucken italienare i Lady & Lufsen (nej, inte en italienska ens) som har sippat på för mycket av Limoncellon, Camparin, Frangelicon och vinet på en och samma gång. *hiiiick!* Jaha... var Leigh (vår före detta bar supervisor) tvungen att komma förbi efter jobbet just denna dag... det resulterade ju i en alkoholisk avnjutning!


Fast allra helst kommer jag vara rösten till en gnyende Lillräv i storskogen som försöker med sin putande min visa för alla andra rävar hur stor och självständig (för att inte nämna kreativ hon faktiskt är)... because she's a wild animal... and little!!!

No comments:

Post a Comment