04/04/2011

I stand for love, and I also stand for justice and in the name of the Moon, I will punish you!


Se, på den gamla goda tiden, innan jag åkte till Melbourne... så freepourade man på jobbet, det var inte kön-indelat bakom baren ( jag är sååå trött på att det är en vagina-fest på Hip-E och Sausage-fest på Manor) och man var två personer uppe i den lilla baren på Manor. Det brukade vara jag och Mackan! Så jag var liiite nostalgisk när jag blev tilldelad lilla baren i lördags. Helt själv. Om jag blev ass-raped! Ursäkta min franska men jag helhjärtat pratar så här i verkligheten... 

På den gamla goda tiden var det ett stadigt ös delat på två, numera är det öken där uppe så de nöjer sig med en bakom baren. Det var inte öken där uppe när den enda tjejen utklädd till Sailor Moon ägde baren (yes, that would be me). Jag fick ihop en hel kör som sjöng Sailor Moon sången åt mig och hittade en matchande utklädd pojk i blazer som fick vara min Tuxedo Kamen! True story. Det är så jobberbjudanden trillar in. Tyvärr låter Fremantle liiite låångt att jobba nattskift. 

Anyway, idag jobbar jag hemifrån. E-mails royale och intensiv schema-läggning för intervjuer med DoP, composers och ADR-sessioner med Melanie och Jessica (som för övrigt blev de två töserna valda efter all auditions).

1 comment: