22/05/2014

life lately


Fille reflekterade över att jag inte fotar lika mycket längre och undrade i samma veva ifall det var något som var fel. Vilken observations-förmåga! Haha. Om jag inte fotar sönder allt så måste det betyda att något är fruktansvärt fel med mig. Mina iso-inställningar är ju skevt off, så någon sanning ligger ju i det. Trots att jag är i en dokumentations-svacka så ligger det en del bilder och samlar damm på minneskortet, så vi kikar lite på vad som fastnat på bild. Allt ifrån hemmagjord fikon-marmelad, middag med Bine, äppelpaj med jordnötssmör, minigolf, och påsk-middag hos Martin där vi hittade på en egen variant av jenga och en vardags-outfit där jag trillade tillbaka till 90-talet en stund.

TRANSLATION: Filski observed a while back that I don't photograph much anymore and wondered thus if something was wrong with me. Ha! What an interesting association that if I don't document the shit out of life, then something certainly must be off with me. While I'm indeed in a low when it comes to this documenting and snapping away at everything, there's still some photos gathering dust on the memory card which I managed to take over time. So let's have a look at what we've got...


No comments:

Post a Comment