28/12/2007

Check Me Red And White

Jag visste ju innerst inne att det skulle bli mysigt och alldeles charmigt ända in i lilltårna ute i Arkösund, och det blev det. Zywiec och bastu. Mitt i nattmörkret och efter någon glögg, Bloody Mary och vin så gjordes det med envishet choklad- förlåt, jag menar neger - bollar, utan smör. Vi hade ju bara olivolja till hands...

Hmpf, det är nu efter att jag läst om den sista meningen några gånger som jag inser att man kan tro att jag syftar på något helt annat.

Låt mig förtydliga om den saken.

Så är inte fallet!

Tror nog jag fotade sönder sötslaven när han sov. Lider fortfarande av jetlag gör han, och däckar för tidigt på kvällarna fortfarande. Apropå brist på bildbevis, då de finns på hans kamera tänkte jag utan någonsomhelst anledning pynta med lite rött-och-vitt-rutigt. För nej, jag vill inte alls med röda skor skutta fram i Perth med en rödvit sötbit till klänning när jag väl kommer tillbaka. Vad får dig att tro det? Man skulle kunna se ut som en söt liten waitress på något diner...




No comments:

Post a Comment