13/12/2007

Once upon a time there was a dear little girl who was loved by everyone who looked at her



Mitt huvud det fungerar så olika. Ibland skenar det iväg. Ibland går det i ide. Väldigt ofta välter det omkull mig. Vilket som, så är det inte en ursäkt för att det ska bli en utställning av dammråttor på bloggen. Skärpning Misha!

Så länge snön inte är framme och slickar på asfalten så ämnar jag att leva så länge som möjligt i mina tunnare kappor. Jag är helt blint förälskad i min nya röda kappa, som friade till mig i en butik i Kina. Syns den? Förälskelsen? Poserandet med den nya kärleken, I mean? Ignorera det falska leendet, det är en illusion som endast du ser...

Vi åkte på en oh-så-romantisk liten resa till mormor för att hälsa på Egots nya klänning. Den är vit och blå och får sin stund i rampljuset i ett alldeles eget inlägg senare.



No comments:

Post a Comment