11/03/2011

the one with the hippie-dress and cookie


Idag har det hängts i redigerings-rummen i byggnad sex. Jag och cykeln fick skjuts till skolan och det var tänkt att jag skulle cykla hem, men det är ungefär när jag knäppt på hjälmen som jag inser att främre däcket har noll luft. Så det var bara att gå. Det var ju inte fullt så farligt faktiskt, en 30-40 minuters promenix i eftermiddagssol och musik i hörlurarna. Så där gick jag och bländade trafiken med mina vita ben och bara "Oh, jamen det är ju klart! Det ska vara stråk, piano och elektro-eko!" till filmen, Lite emo, lite funeral, lite det-är-tungt-att-andas och lite psycho-killer-kommer-hoppa-upp-närsomhelst-och-ge-knivhuggs-scenen-i-Psycho-a-run-for-it's-money. För röd tråd måste man inte alls ha när man skriver ett blogginlägg. Min blogg. Jag bestämmer.  Jag ville bara posera med katten jue!

No comments:

Post a Comment