08/03/2011

soundwave 2011

Ni vet listor som man har på saker man måste göra innan man dör? Väldigt många utav mina to-do's handlar om att se somliga artister live.  Nu kan jag bocka av milstolpar från musikens historia såsom Slash, Rob Zombie och Iron Maiden. Tre stora som jag fortfarande har att se är Metallica, U2 och Foo Fighters. Jag blev lite oväntat förtjust i Rob Zombie och Stone Sour, och trots att jag alltid varit mer av en Metallica-person så var Iron Maiden ganska tufft. Tyvärr missade jag Millencolin, The Ataris, New Found Glory och Pennywise men såg istället lite av Bullet For My Valentine, Queens of the Stone Age och Primus (inte ett stort fan av den sista). Men nu ska vi inte gråta över spilld mjölk. Efter allt tog vi tåget tillbaka till Perth och gick till The Deen för en något lugn industri-måndag.

1. Misha får sitta i sär-sätet dvs på golvet i bilen. 2. Dave och Phelim. 3. Alla grabbarna matchade med svarta ribbade linnen. Snacka om koordinerat. 4. Rysk vodka? 5. Darek's (aka Robert Downey) flickvän Kesha var med också. 6. Kartor och schema-läggningar 7. Misha. 8. Rob Zombie. 9-12. Iron Maiden.





No comments:

Post a Comment