02/11/2011

when witches go riding and black cats are seen


Lite rostigt med updates, jag vet, men det får det bli ändring på, jag har en hel blog-a-thon med bilder de närmaste dagarna. Vi börjar November månaden med att visa upp vad jag och Sandra klädde ut oss till på Halloween - Sandypandy var Snövit, jag var American McGee's Alice. Passande med tanke på att jag spelar det spelet 70% av min lediga tid. Besatt. Såå bra! Halloween här i Australien är inte lika stort som i Nordamerika förstås, men det blir alltid massa utklädnader den här tiden på året ute på alla nattklubbar. Spana in vad jag spökat ut mig till tidigare år.  och i år inföll denna dag på en måndag som råkar vara industri-kväll på Deen. Så det blev lite som en kollosal personalfest. Gött.

TRANSLATION: A little rusty with the updates, I know, but there's a tsunami  of a photo blogathon  coming up the next couple of days. So let's start the month of November with showing what me and Sandra dressed up as for Halloween which we spent with the rest of the staff at Deen. Yay for industry-nights! Sandy was as you can see Snowhite and I was American McGee´s Alice. Oh, and also check out what I dressed as previous years here!

3 comments:

  1. Those were cute costumes. Both of you looked amazing with those costumes.

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: http://www.saboskirt.com
    BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Great post.

    i hope you can check out mine!

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    ReplyDelete