10/06/2012

insta-mish: may edition


Dinosaurie-maskin på jobbet | ny klänning | teddybjörn-öron | ett klistermärke på en brevlåda | filminspelning på ett apotek | monitorn från inspelningen

Nu är vi ju redan inne på andra veckan i fantastiska juni (min favoritmånad!) men tänkte, som jag gjort nu de senaste månaderna, att vi kan sammanfatta hur min Instagram-feed sett ut i Maj och vad jag haft för mig, vad jag ätit, hur jag kelat med kissarna och lite vardagligt trams helt enkelt.

TRANSLATION: Another round-up of my Instagram feed as I snapped away the month of May, things I've seen, things I've eaten, cats I've cuddled and other everyday happenings.

Russell, min chef, och jag | reflektion då jag låste ut mig själv i flera timmar |  mer från filminspelningen | Chicken burger från Nandoo's  
 

Biosalong | sömnig Cookie | Brownie-bakning | Pearl Parade | Momo's Vintage x 2
Utsikt från vår baksida | Mango öl | Cookie | Soligt inne CBD | Menyer på Fortuna (kinamat) | Speglar på Fortuna | Game of Thrones böckerna införskaffades | Egna visitkort på jobbet | En bit asfalt vid the waterfront
Kort film-hälsning till WTV | mys med Kakan | Installation av After Effects på jobbet | tre vyer av Perth | Avskeds-fika för Sheryl | Sheryl & Russell
Cupcake på pinne | Fika på The Wild Fig | Dött batteri utanför Hip-E | Platter på Inglewood Hotel | Cookie på en kudde | Kycklingburgare från Jus Burgers
Vintagemarknad i Fremantle Town Hall x 2 | Northbridge i solsken | Sexiga gitarrer | Amy & jag på The Queens Hotel | Favoriten Cajun Chicken Salad till lunch | gamla fynd i lådor på jobbet | Urtida regnbågs-sladdar | Väntar på busshållplats i ösregn
Hänger på Amy's jobb och dricker Cappucino | provar konstigheter  från Raah's meny | tidig födelsedags kaka

No comments:

Post a Comment