05/06/2012

kitty kitty meow meow


Helloski! Idag tycker inte min kropp om mig, den bestämmer sig för att inte må så bra. Illamående varvat med huvudvärk. Dessutom har gårdagens squats och sit-ups framkallat träningsvärk. Jag fick lite panik igår mitt i tvätt och stryk och disk, när jag insåg hur länge sedan det var man tränade. Tsk, tsk, tsk. Men det är bara att bita ihop. Väntar just nu på att filuren ska komma hem så vi kan titta på Game of Thrones avsnittet som kom ut igår (otååååliiiiggg!). Vi fick ju för oss att dra med Dave & Derek till Deen, något jag inte gjort på fyra månader typ, så vintern fick vänta. P.S katt-ringen smakar apa att ha i munnen.

TRANSLATION: Today my body isn't on my team, nausea, headache and sore muscles from my panic-attack of a work-out session yesterday when I realized how long ago it's been since I well, worked out. Right now however, I'm waiting for Filly to get home so we can watch the Game of Thrones episode which came out yesterday. Can't wait! P.S The cat-ring tastes like shit to have in one's mouth.

1 comment: