05/07/2013

calendar update


Nedräkning darlings! Nu jävlar är det på riktigt - det var I och för sig ganska på riktigt när fyra tusen dollar försvann från bankkontot också kan jag intyga! Men nu har jag äntligen lagt in min resa I kalendern på jobbet, vilket gör det super officiellt. Phil ringer upp och vägrar godkänna en sådan lång frånvaro. Brist på min personlighet till vardags kan ju leda till en mild depression för stackarna på jobbet... Jag får se till att att uppdatera under resans gång med bild-bomber och videos. Pepp!
 
 
TRANSLATION: The countdown begins! I finally put the dates for my little eurotrip in the calendar at work, so it's super official! Although paying around 4000 dollars felt quite official too, I must add. My co-worker Phil refused to accept it right away as it was unacceptably long time to not have my colourful presence in the office. I'll have to make sure to have plenty of photo and video updates so they don't get too depressed without me...

1 comment: