03/08/2007

Karrinyup, sweet Karrinyup?


"Messi, jag ska visa dig någonting..." säger Claws busigt, stänger dörren och kliver in i mitt rum. Jag stelnar till. Har hört för mycket om hans senaste äventyr där han egenhändigt piercat sina kronjuveler, så jag blev liiite skeptiskt gällande vad han egentligen ville visa mig. Han drar fram en fet jävla jolle och låter den ligga på mitt tangentbord. Vi snackar storleken av en mindre penis här. Jag lovar. Claws ska inte ha tillgång till pappret. Men well, vad ska jag säga? Märks att jag är hemma tydligen.


Så rart av Hein att göra mitt rum så, eh, hemtrevligt. Han hade ju flyttat in för hela slanten. Hans hög med kläder vid min säng, hans nattduksbord, allt som brukade stå på mitt skrivbiord på golvet istället, sladdar, nachochipspåsar, handdukar, halvtomma flaskor sprit (Mishka vodka - grabben har klart saknat mig!) på golvet. Mitt rum har blivit besmittat!

No comments:

Post a Comment