02/08/2007

One day in Bangkok

En natt i Bangkok. Vill kunna skriva det. Men det e fult att ljuga (har jag hort). Har sedan halv sex imorse varit fast pa flygplatsen, ungefar som i The Terminal med Tom Hanks. Inte fan har asiaterna latit mig hamta migg baggage heller. De vill lura mig att lita pa att de kommer fixa det dar. Kommer jag sta i Perth och ett tomt rullband imorn ar det en valdigt valdigt brutalt fortvivlad och argsint Misha som kommer aka taxi till Karrinyup.
Vad gor man pa Bangkoks flygplats i 15+ timmar da?
  • Dricker fyra liter te
  • Strawberry smoothies
  • Blir trott pa allt vad Dior, DKNY, Burberry, Gucci, Emporio Armani, Fendi och alla da dar butikerna heter. Allt jag blev sugen pa var en klocka fran Guess. (Mental note: jag bar inga klockor(minus mobil) , ursakten att man inte hade en klocka ar for vardefull i min vardag nar jag kommer a little too late)
  • Koper adapter och usb-sladd till ipoden som Slaven berovade mig
  • Fatt mobilrakningen att vaxa ytterligare
  • Mai tai
  • Red curry soppa
  • Chang och Singha
  • Thai massage (oooooh!)
  • Sover pa obekvama bankar med Thailands nyhetssandning pa TV
  • Javla massa toalettbesok (mycket te och annan dryck)
  • Brakar med personalen om mitt baggage
  • Slosar pengar pa ytliga tidningar

No comments:

Post a Comment