19/06/2008

Dress to Impress

För en stund sedan avslutade jag precis a) ett samtal med producenten Gail och b) att airolla mitt långa hår så att jag ser ut som en rejvbrud på speed med konstig håruppsättning a la 1997. Eller så kanske jag bara associerar den här håruppsättningen för mycket med Reni Jusis, som du, om du inte är polack, inte har en aning om vem det är (Nic o Mnie Nie Wiecie).

Slavski och jag ska på filminspelning ikväll i samband med WASA i Claremont som statister på ett coktailparty där vi tydligen vara upwardly mobile, fashionable, dress to impress and preferably have the hair down. Så med kodorden "cocktailparty" och "dress to impress" så tänker jag tragiskt nog på hur folk skulle klä sig i Gossip Girl. Med lite närmare research så kommer jag fram till följande:


Svart.

No comments:

Post a Comment