19/05/2009

just shoot me


Så jag lovar, jag har varit duktig och skrivit typ... 10 sidor manus. Det är alltid något. Men det ska ju liksom vara... 90-100! Jag har däremot också lyckats diska, baka oliv-bröd, Skypat med mammsen och klämt in två avsnitt One Tree Hill mitt i allt. Och pratat med Slaven. Han jobbar egentligen så det blev bara bedårande pyttesnack på hans rast. Jag saknar ju honom...

Nu ska jag, surprise, surprise, inte skriva manus utan försöka skriva torsdagens call-sheet inför dansfilmsinspelning numero 3.

Här är förresten lite skamlöst stulna bilder från Mickey sedan i söndags. Jag som dansade en tredjedel så lite som de andra gick omkring med tre-fyra blåmärken som gjorde sig påminda dagarna efter.


Flickor flashade sina bakdelar och Joel förlorade nästan ett öga efter att ha blivit attakerat av Marias tånagel också... Det är bara en tidsfråga innan jag blir stämd för något. Allting kändes bra. Men nu har jag börjat inse att jag måste vara framför kameran själv, ännu mer. Och det är ju lite läskigt.


Helt plötsligt känns mitt ambitiösa dansprojekt som världens sämsta idé... Gulp. Dessutom glömde jag bort min tid hos doktorn idag. Typiskt.

No comments:

Post a Comment