31/05/2009

things that would make the first of june even better




Jag älskar saker. Det spelar ingen roll hur onödiga de är, att de bara är till för att stå där och se tillbaka på dig, eller att du kanske bara använder dem en gång. Slaven anser att detta är ett Lejman-beteende. Speciellt min mamma är en riktigt hamster - och mormor ska vi inte ens gå in på. Där kastas aldrig något.

Framförallt är detta väldigt obekvämt när man inte har utrymme att placera dessa ting. Så är ju inte fallet just nu, då vi har det ganska minimalistiskt med saker. Ändå lyckas mina grejer finnas överallt. Gärna där de absolut inte ska vara också. Men det är ju för att jag inte har tillräckligt med saker att förvara saker i!

Kort och gott: här är lite saker som skulle kunna göra min dag lite bättre, men som det säkert är bra att jag ändå inte har.

1 comment:

  1. Lillan ! Super grattis på födelsedagen !!!
    Älskar dig massor !
    Pöss

    ReplyDelete