19/07/2010

sousse, day 1

Godmorgon!
Detta fick bli min strandklänning
Här är vårt hotell rum - 188
Ny bikini från Polen - I love it!
Syster doppar sig i poolen
Tillbaka på rummet, så här ser det ut från vår balkong
Vi skulle gå på upptäcktsfärd i Sousse
Hej spegelbild!
Då var vi iväg

Och jag fotade sönder allt som föll mig i smaken
Blommiga syster och jag
Alla skyltar var givetvis på yalla-yalla-arabiska och peu-peu-franska
Tillbaka på hotellet igen
Utanför vårt rum
Vi samlades nere vid bar-terassen
Monia

Traskade ned till stranden
Men kom snabbt tillbaka igen för att svalka oss med öl
Eller vin i Monikas fall
Cheers!
Innan kvällsmaten blev det ombyte igen

Och posera tycker vi om, med Zeid i bakgrunden
Vi lärde oss att deras läsk-drycker innehöll en dödlig överdos med socker

Mina söta föräldrar
Ett dussin öl senare blev det godnatt

No comments:

Post a Comment