21/07/2010

sousse, day 4

På tisdagen bojkottade vi hotellets blask-kaffe och gick till cafét Fontanella

Jag hade Internet i fyra minuter innan det dog. Sämst.
Vi gjorde mest ingenting den dagen - bara åt, drack och chillaxade
Vi var ju på semester trots allt. Här: Mammsen och Monia
Vi gick till Soula Center och köpte främst souvenirer till övriga familjen (och en plånbok till yours truly!)
På hotellet krävde Monika en icke-söt cocktail från mammsens och mitt ögongodis
Hon hotade med "Om den inte smakar gott får du inte gå ut med min syster ikväll!"
Men hon tyckte om den så det var fritt fram
Hon skaffade sig en kompis också, som hon hjältemodigt räddade då den trilla på rygg
Vi gick till Aga Café för mer kaffe. Cappucino!

Vi tänkte dra en bar-runda men det var ju omöjligt. Två ensamma tjejer = haffade var tionde sekund av någon som raggade på en.
Så vid halv två lämnade jag syster vid hotellet och gick själv ut med mina hotellpojkar.
Så här trött var jag när jag vägrade stiga upp för frukost morgonen därpå.

3 comments:

  1. Chii misses Pika !

    ReplyDelete
  2. Alicia D2:25 pm

    Vilken sjukt snygg Monika på bilderna! JAG.VILL.GÅ.UT.MED.ER.EN.VACKER.DAG

    ReplyDelete