17/07/2010

spread the words around guess who's back in town


Så vi säger att vi ursprungligen hade ett flyg vid ett på eftermiddagen som blev flyttat till åtta på morgonen. Så vi säger att en buss skulle plocka upp oss vid fem-tiden så det skulle vara nödvändigt att gå upp vid fyra. Nonsens. Jag går ut i stället. Sista natten i Sousse och allt. Och så säger vi att jag kanske vinglar fram vid hotellet tio i fem. Japp. Så var det. Sen sov jag på flyget i min korta klänning och återhämtade mig knappt i den brutala hettan som Poznan var. Så det liksom blev en dag som bara försvann i en dvala av omedvetenhet samtidigt som jag saknade Celtia, popcorn, tunisisk musik och uppmärksamheten från hotell-pojkarna som onyktert ville ha djupa analyser om deras såkallade förhållanden med turist-flickor. Nä. Det blev en dag idag istället. Jag är i Polen igen. So is my sis. Hur kan vi konstatera det? Shoppingpåsarna är beviset.



1 comment:

  1. Gud vilken heting Monika var i plattat hår då;p

    ReplyDelete