01/07/2011

my name is tom and i have a gun


När jag landade i London upptäckte jag till min förargelse att jag glömt PIN-koden till svenska kortet i gamla plånboken som låg och dammade i Australien, så jag fick punga ut en mindre summa pund för att få lite Internet (thank God for Skype!). Nyligen upptäckte jag att det kontot, det funkar minsann på cafét här i Polen där jag är avskärmad från civilisationen då jag är på dansläger med dansgruppen i lilla, sömniga Wagrowiec. Vilken tur! Har nämligen Cassette Media klipp att ladda upp, men de tar ju typ 200 minuter åt gången.  Träningsvärk så det ylar om mig har jag. 


Så medans jag dansar vidare (främst till Judas och Rabiosa, om någon undra) så blir det en bild från Ian's sista kväll i Poznan efter brölloppet då vi hittade, helt oväntat, en liten bit av Mexico på Gamla Stan.

TRANSLATION: I discovered that the Boingo Internet account I had to buy in order to access wireless at Heathrow Airport also works at a café in sleepy, little Wagrowiec where I am at the moment, with sore muscles at a dance camp with a very slim version of the dancegroup. The photos however are from  when we were out and about on Ian's last night in Poznan, post-wedding, and we found a tiny piece of Mexico down a random alleway in Old Town.

No comments:

Post a Comment