08/06/2013

may through instagram

Maj i min telefon såg lite ut så här - fabulös cappucino som gav smaklökarna en orgie i Maylands.

 
Muffin och hennes sandpapper-vassa tunga är min alarm-klocka.

 
Under en filminspelning så hittade vi dessa skyltar. Jag gissar att David är riktigt handikappad på att backa...
 
Fille gav mig en uppstoppad flygande räv - hans ide  om en  romantisk spontan present. Jag döpte honom till Ferris the flying fox.
 
Emma och jag störtade med huvudet före in i nattliga äventyr och söp oss själva under bordet - nattens krigrop: Guggenheim!
 
En cool Cookie aka min underhållning när jag har tråkigt

 
I Maj började jag klättra på väggar 1-2 gånger i veckan - skitskoj!

 
Sallad buffé på Sizzler innan bio!

 
Vi filmade en reklam för en egyptiskt inspirerad skönhetssalong och behövde givetvis biffiga vakter till Cleopatra
 
Min uppgift var bland annat att olja in deras muskler och se till att deras höft-skynken var på plats... jobbig uppgift!

Skaffade nya kängor i tidig födelsedagspresent!
... och på jobbet fick jag persiko & ingefära-té och tékopp med en liten tofs som present i förskott!

No comments:

Post a Comment