07/02/2007

Dags att flytta, kompis

I Karrinyup ligger det, vart hus. Med pool och med inbyggd bar (dock med ohyggligt fula tapeter) som jag och pojkarna ska flytta in i. Tack och hej Sunset Coast Backpackers ( skabbigt men underbar atmosfar!). Kan knappt vanta tills vi far Internet sa jag kan sitta vid min dator och muppa och satta ut lite bilder (och filmer: fran gardagen, CJs b-day finns heta wetshirt scener da sprinklerna startades helt utan forvarning). Eget hus. Kan ni fatta hur underbart! Sa jag att det fanns pool..?

2 comments:

  1. Har jag någonsin sagt att jag hatar dig? För jag tror jag gör det nu faktiskt. (okey jag är bara avis och allt sånt man kan vara men ändå!!!)Jag vill också ha ett hus med en pool och snygga killar och... eh... hångla på nån åt mig också :P

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:18 pm

    Förresten lillan. Har ni internet uppkoppling så att man kanske kan börja skypa eller nåt ?

    ReplyDelete