16/02/2007

ECU, Mt Lawley

Igar sa var det inledning pa orientation week. Satans manga asiater! Jag ar inte forvanad. Mitt i forvirringen over vad i helsike Icey Ice Icecream var ( ni hor ju pa namnet, vad ar det for fel pa det har landet?!) sa kom regnet, igen. Universitetscampus ar helt underbart, en helt egen town, som det ska vara. Claws ( Claes' nya namn that is) och jag muppade lite med filmsnubben som vi kommer ha det andra och tredje aret - han ar en salig blandning av Gargamel, Woody Allen och Mazurkiewicz och lite Pan Jurek. Greasy Snape hair, with lots of shades of grey, crazy googles, big cardigan and with a very gay sense of humour. Fast en passionerad filmeldssjal.

Ska den har kroppen hallas i form var det bara att signa upp pa WAAPA. Sa det e vad jag suttit och gjort nu. Lamnade pojkarna slumrandes i huset och banade ivag till Mt Lawley klockan atta pa morgonen for att traffa Lynette ( ar det bara jag som tanker Desperate Housewives direkt da jag hor det namnet?) och efter petande pa timetables sa kommer jag ga kvallskurserna, dubbelpass pa mandagar och fredagar - ballet & contemporary. Yay! Antligen far jag vettig fysisk aktivitet! Slipper jag besvara folk i huset da jag ligger och forsoker stretch those muscles baby.

No comments:

Post a Comment