23/02/2007

Lyckan är Internet i huset

Det gick nog snabare att uppföra pyramider i Egypten än det tog for BigPond att skicka ett satans modem. Men nu har vi äntligen Internet i huset och jag kan fridfullt skriva med mitt egna tangentbord igen. Lustigt hur fäst man blir vid sin egen dator va?

Detta innebär ju att jag kan knappa här regelbundet igen. Som om man inte redan fått nog av mitt yrande här. Ska slita av mig kläderna och duscha strax, är ganska nyligen hemkommen från dansträningen på WAAPA. Skitkul! Och vi kommer köra pointe på balett lektionerna! Har världens grymmaste contemporary teacher också, Michael. Ser fram emot att börja alla kurser, de har kursstart den här veckan. Det är som Claws sa, vi kommer bli så förstörda, kommer aldrig kunna se på en film utan att analysera sönder den. Fine with me!

No comments:

Post a Comment