01/02/2007

Terrace Road vs Scarborough

Takini Zucchini och jag pa visning av var dromlagenhet idag. Jag vill sa ha den! Men det vill ju alla andra ocksa bara for att alla insisterar pa att forsoka ha samma aikt som jag. Till och med Ice Age II halsningen har spridit sig, kompis. Och jag adopterar tyvarr for mycket av grabbarnas uttryck ocksa. Skoja inte.

Just nu bor vi ju i Scabs pa ett hostel. Visst att det ar lite speciellt, men fan va goa manniskor det finns dar. Vid halv fyra pa morgonen bar det av till beachen for ett nattdop med Jamie (varfor heter alla blonda surfkillar Jamie eller Jeremy?!) - och det var kallt, ifall nagon undra. Vi har efter var lilla vistelse borjat se oss omkring efter potentiella stallen i Scabs ocksa, for tja, det ar soft! Nackdel ar att det tar 40 min till skolan, men det kanske man pallar anda. Vad ar 40 min?! Med beachen som sin bakgard till fordel!

1 comment:

  1. Anonymous5:50 pm

    40 min är inget. Det tar mig 30-40 min till jobbet varje dag. Stora städer...långa sträckor.

    ReplyDelete