17/01/2008

Hong Kong, part the 1st

Vi (vilka vi!? Great, nu har mina multiple personalities kommit till ytan...) har en positiv förändring i tillvaron! Inte nog med att jag fortfarande än idag lider av en bra mycket degraderad smärta, men fortfarande en smärta, på ryggen, så har jag hemsökts av en diskret skara finnar där som jag totalt inte kan pilla bli. Too much information? I think not.

Det ringdes från jobbet också. Polacken ska jobba på lördag. Sjuttonde timmen. Yay. Vilket innebär två (ge och ta) mer dagar av sovande, slöande, tédrickande, försiktigt solande, skrivande och kreativt uppfinnande med allt man kan göra för att undvika att packa upp.

Men, men... Här är lite bilder från Hong Kong! Måste förgylla ego-loggen med mer egoism och minnen. För all del, känn er inte blyga att kommentera...






Sen kan man ju lyssna på Waltz #2 av Elliot Smith om man vill. Den är fin, sådär sorgset hoppfull som en vals om stulna löften kan vara...

2 comments:

  1. Anonymous9:29 am

    **enligt mig fanns det bara en hunk i hela serien. det var mer miljöerna (och surfingen såklart!) som faschinerade mig. Inte någon grym handling dock. Californication, där har du däremot en sjukt bra serie!

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:31 pm

    Vad fina bilder och den sista var ju för härlig! :D

    ReplyDelete