03/01/2008

Living A Johnny Cash Song

Nyårspromenad längsmed Strömmen



Varje gång nyårsfirandet kommer jobbar jag. Jobbade. Folk är ute och har roligt, somliga jobbar. Någon måste ju göra det också. Men den här gången, i år, var jag flickvänlig.

Sedan att det visade sig, när man står i T's kök (där en potent purjolök stod på bordet som en ståtlig växt) leendes med en öl eller med vin, att vi placerat oss på en parmiddag, var ju en ganska underhållande upptäckt. Fyra par närmare sagt. Slaven och jag på parmiddag. Jag tänker lämna lite skrattutrymme här.

Dock, så var det ju verkligen trevligt och perfekt som det ska vara, tills man börjar prata om helt fel saker vid helt fel tillfälle på helt fel plats.

Jag tycker inte om nyår.

Men jag tycker om att vakna upp med Slaven vid min sida. Även trots att ögonlocken strejkar, sådär som de bör morgonen därpå.




Slaven antastar polacken
Alla vill ha en (rejäl) bit av Kim helt enkelt

Så nära incest så jag ska inte ens pika, lilla T&J

Faktum bevisat: porrbilder är ett måste om en kamera närvarar...

No comments:

Post a Comment