16/01/2008

An Illusion of Disneyland




Med en stor kopp té i handen och musik som förgyller tystnaden (jag lyssnar febrilt sönder denna gudomliga version av I Walk The Line framfört av Live) så känns det på gränsen till ångestfullt och avslappnande att njuta av ledigheten.

Missförstå mig rätt nu, jag har faktiskt diskat. Det enda som återstår är att packa upp... Och städa... Och tvätta kläder... Och frukost kanske?

Bjussar på en bild från Hong Kong istället. Det är det enda jag orkar med just nu. Min baksida är fortfarande för bränd för att jag ska kunna röra mig smidigt i huset. Nu, dags för mer té!

2 comments:

  1. Anonymous9:50 pm

    Läcker bild! snubblade in här som av en ren tillfällighet. Har du rest mycket? Hur hamnade du i Aussie?

    ReplyDelete
  2. Alltid trevligt när folk snubblar in slumpartat :)

    Det senaste året känns det som om resa är det enda jag gjort, trots att jag större delen av året pluggat här I Australien. Hamnade här efter att ha gått en termin på Berghs i Sthlm, och tycker det är en super tillvaro att avancera till.

    ReplyDelete