10/03/2009

pasta salad by misha

Koriander, kryddig senap, pesto, italienska kryddor, olivolja och vitvinsvinäger


Kyla pastan i vatten - idag är det för varmt för att äta något annat än kall mat!



Jag var sämst på att tillaga mat förut. Numera tycker jag det är roligt, men jag påstår inte att jag blivit bättre bara för det. Jag har alltid levt i tron att man visst kan överleva på bara mackor och sallad. Så idag överlever vi på pastasallad med pesto och senapsdressing. Det är ungefär den nivån min matlagning är på...

TRANSLATION: I can't cook. However, I have always believed that one can survive on a diet of sandwisches and salad. So today we eat pasta salad.

4 comments:

  1. Anonymous10:22 am

    Och till nästa gång så använder ni fullkorns pasta :D

    ReplyDelete
  2. fullkornspasta, vilken student har råd med att prioritera organiskt när home brand kostar knappt en dollar?!

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:07 am

    Fast med fullkorn får du mer valuta för pengarna :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous5:17 pm

    Så skönt att det finns fler på min matlagningskunskapsnivå!!!!

    ReplyDelete