12/09/2009

tonight, tonight


Då kameran är på service har mitt ego skaffat sig en väldigt, väldigt fin relation med Photo Booth. Igårkväll skulle vi traska ned ett halvt kvarter till Penny Blue för att hälsa på vår flata Markus som precis fått jobb där. De har en vulgärt sexig soffa som personalen kallar för Elise, som jag ville ta med mig hem.

Slaven fick för sig att bestämma klädsel på flickvännen och tydligen var det så här jag ska se ut.
"Men, så här skulle jag ju gå klädd till skolan... inte ut," svarar jag. Responsen till det var att det var det som var grejen.

TRANSLATION: As the camera is still at service, Photo Booth has become my ego's best friend. Last night we went to a bar called Penny Blue, where our flatmate just got a job as a bartender. Mister Slave decided what I was to wear. This is how I'd dress for school I said, which apparently was the point in first place.


No comments:

Post a Comment