17/01/2010

PolArt, Day 2


Dagen börjades med att läsa lite ur One Million Little Pieces
Det här är för övrigt min laptops nya kläder - ett porrigt fodral
Sedan gick jag och utforskade Adelaide
Jag styrde mot centrum för att handla lite matPå vägen hem med alla kassar passerade jag en rödnosad bilI parken utanför oss hittade jag ett gäng som hade gräskrig

Vid fem samlades hela dansgruppen för att gå ned till en park där vi skulle ha genrep
Alla grupper skulle gemensamt lära sig en dans
Här är jag med mitt festival ID och dansgruppens t-shirtLydiaAndrew, jag och Adrian
Det blev för varmt i solen så vi gick till det stora tältet med skugga
Vi var på plats först men så småningom trillade alla andra dansgrupper inDär borta satt min gamla dansgrupp från Perth
På kvällen satt vi i korridorerna och pratade
Sedan kom det några som bad oss hjälpa dem blåsa upp hundratals ballonisar till någons födelsedag

Och några minuter senare så bjöd jag över ett stort gäng från min gamla dansgrupp och det var tydligen inte lika uppskattat som jag trodde...

No comments:

Post a Comment