11/10/2011

brekkylicious and body-rocking


Idag blev det att ta itu med lite BodyRock work-out med Zuzanna i solen. Heja Home Workout Movement! Det blev höga knän i fyra minuters sedan 30x full body workout  sans sandbag då jag inte äger någon (tog mig 8:45 min. snacka om dålig kondis), och sedan två minuter höga knän igen.  Tror dessvärre att jag kommer joina 24-timmars gymmet här i Scarborough för att få med Fille i tränandet, för jobbar man som han mellan 10-18 och dessutom har en timme transport till och från jobbet så får man hitta tid under kvällen att träna. Efter mitt lilla 20-minuters pass så var det frulle-tajm och den såg ungefär ut såhär. Mums säger jag! Jag tröttnar då aldrig på bacon!

TRANSLATION: I finally got back to do some BodyRock exercises with Zuzanna out in the sun today. Go Home Workout Movement! I'm suspecting I'll have to join the 24/7 gym here in Scarborough so that Fil can tag along on the exercise madness, I tried the four minute high knees + 30 full body workout sans the sandbag since I don't own one (took me 8:45 min though), then 2 minute high knees again.since he's working 10-18 everyday and has one hour travel time back and forth we'll have to find some night-time to work out. Anyhow, after my 20 minute session it was time for breaky, and thank god I never tire of bacon, so good!
Bacon, Snow Peas, Snow Pea Sprouts, Avocado, Eggs and Charlie's Raspberry Lemonade!

No comments:

Post a Comment