13/10/2011

words don't write themselves

Jag har drivit iväg lite från att vara skrivbords-bunden trots att jag har varit en student i behov av just skrivbord väldigt länge. Min laptop har varit en väldigt bra följeslagare i soffan, sängen, fåtöljen, mattan, golvet, badkaret! Men snart är det november. November är den stora skrivar-månaden. Jag ska givetvis delta, och jag önskar att jag hade ett skrivbord där både datorn och den gamla skrivmaskinen får plats...

TRANSLATION: November, the holy month of writing is coming up, naturally I am going to participate. The last few years as a student I have somehow managed to stray away from a life by a desk, my laptop was my companion in bed, in the couch, in the bathtub, the armchair or the carpet. But I'm really missing a desk, a station where both my computer and the old typewriter can rest...

No comments:

Post a Comment