26/03/2012

and none will hear the postman's knock


I lördags satte jag mig ned och gjorde något jag inte gjort på flera år, känns det som. I sällskap med en nyfiken kattnos och tre koppar vildbärs-té skrevs det några rader till en vän. När jag var yngre brukade jag skribbla ned alla mina sommar-äventyr och posta till mina närmaste kompisar, så man hade koll på vad vi gjorde de få veckor om året vi var åtskilda. 

TRANSLATION: I sat down and did something I haven't done for years the other day. In the company of a curious cat-nose and three cups of wildberry tea, I wrote a nice collection of lines to a dear friend. I used to write so many letters when I was younger, the peak season being in the summertime to share all my adventures I've been through with my closest friends while being apart.

No comments:

Post a Comment